3 Mart 2015 Salı

Merhaba dostlar;
İş, ev ve çocuk üçgeni arasında fırsat bulduğum zamanlarda hobilerime veriyorum kendimi. Fark ettiniz mi bilmiyorum ama son zamanlarda pek de fırsat bulduğum söylenemez ama aklım her zaman bişeyler yapmak için çalışıyor.Arkadaşıma giderken elim boş gitmek istemedim ve bana daha önceden internetten göstermiş olduğu bu çiçeği yaptım. Görünce çok şaşırdı ve akşamın popüler konusuydu çiçeğim. Dostlarımı sevindirmeyi gerçekten çok seviyorum. Hem de severek yaptığım için hiç sıkılmıyorum. Sonuç olarak alan da veren de memnun kalıyor. Ne güzel değil mi? Beğenilerinize sunulur efendim...
Strafor top olsa gerçekten yapması çok kolay birşey ama aramadığım yer kalmadı desem yeridir. Bir türlü bulamadım ve sonunda sıvadım kolları. Başta yuvarlak kumaş kesip içini elyaf doldurdum ama küçük oldu ve ben de bir kat da polar diktim üzerine. Sonra tabi çiçeklerin telleri batmadı polara ve silikon tabancası (hayatımın olmazsa olmazlarından birisidir ayrıca) ile yapıştırdım sonuçtan memnun kaldım. umarım siz de beğenirsiniz :))






Musmutlu bir hafta ve çabucak gelen bir haftasonu diliyorum herkese...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder