11 Haziran 2014 Çarşamba


arkadaşım sadecenaciye beni mimlemiş çok teşekkür ederim soruları cevaplarken eskilere gittim geldim...

1) En çok sevdiğin yönün nedir? 
Hep iyi niyetli bir insan olmuşumdur...

2) Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
Ağlamadım galiba ya da hatırlamıyorum belki ilk gençlik yıllarında olmuş olabilir...

3) Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı.
Kesinlikle ailemin, çocuğumun yakın çevremin mutlu ve sağlıklı olması,
Annelerin evlat acısı çekmemeleri,
ve başarılı ve sağlıklı topluma yararlı evlatlar yetiştirebilmeyi dilerdim.


4) Sen hiç yaz yağmurunda denize 
girdin mi?
Evet kesinlikle tavsiye ederim çok eğlenceli
5) Yaşadığın en gülünç durum nedir?

Ortaokulda fen bilgisi dersinde kıkırdak diyeceğim yerde annemden öğrendiğim gibi kıkırtmak demiştim ve herkes bana gülmüştü, yerin dibine girdim tabi iğrenç bi durum...

6) Kendine ünlüler dünyasından bir eş 
ya da sevgili seçseydin,
kimi seçerdin?
Burak Özçivit hiç fena olmazdı mesela, çok karizmatik. (eşim duymasın :)))

7) Hayatın bir film olsa hangi aktör ya da artist oynasın isterdin?
Ezgi Mola olabilir bana çok yakın geliyor.

8) Sen hiç halka açık bir alanda 
kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
evet ama sonra kendime gelince toparlanırken acaba bakıyolar mı diye etrafa bakınmıştım.

9) Superman mi? - Batman mi?

süpermen bence

10) Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka birşey zannederdik.
Mesela Eyfel Kulesini elektrik direği sanmak gibi.
Senin böyle ilginç düşüncelerin 
var mıydı?
olmaz mıııı okadar çok ki şuan aklıma gelmiyor ama hatırlamıyorum.

13) Hayatın anlamı nedir?

tabi ki kızım ve ailem...

eksiklerim varsa affedin samimi olmaya çalıştım teşekkürler...

1 yorum: