24 Temmuz 2014 Perşembe

Bir an önce akşam olsun istiyorum bugün. Neden derseniz aylardan sonra anneme. babama ve kardeşime kavuşacağım. Öyle heyecanlıyım ki içim içime sığmıyor yerimde duramıyorum. bir an önce mesai bitse evime gitsem ve (3 gün önceden hazırlamış olduğum valizlerimi arabaya yüklesek) yola çıksaaaaak...
Ah ah bugün zaman yavaş akar ama eminim önümüzdeki hafta su gibi gelip geçecek. Haa bir de annemlerin Fethiye'de olduğunu söylesem daha da mantıklı olacak sanırım bu aceleciliğim. İşe başlayalı 7 ay oldu ve ben yaklaşık 10 aydır falan gidemedim şimdiye kadar çalışmıyor olsam 2. kez gidip gelmiştim bile, ama olsun Rabbime çok şükür ki yıllar sonra atandım ve çalışıyorum. Şimdilik hoşçakalın herkese hayırlı bayramlar Allahım ahirete göçmüş olan anne ve babalarımızı cennetine kabul etsin inşallah. Hayatta olanlara da kıymetini bilecek evlatlar ve daha nice nice bayramlar nasip etsin. Aminnnn...

1 yorum: